Wycieczka w góry

Całą klasą wybraliśmy się na wycieczkę w góry, dokładnie do miejscowości Korbielów.

Wyjechaliśmy 17.10 z pod szkoły bezpośrednio do miejsca zakwaterowania. W autobusie była miła atmosfera, zresztą... u nas zawsze jest miła atmosfera :) Po przyjeździe odstawiliśmy rzeczy i wybraliśmy się w góry na Halę Miziową do schroniska PTTK, gdzie zrobiliśmy przerwę. Następnie schodziliśmy inną lecz także ciekawą trasą w dół stoku. Na miejscu czekał na nas ciepły obiad, a na wieczór przygotowaliśmy sobie ognisko klasowe. Rano po ciężkiej, nie przespanej przez obfite zmęczenie nocy zjedliśmy wspólnie śniadanie i wyruszyliśmy w drogę powrotną przez Żywiec, gdzie wstąpiliśmy do Browaru Żywiec oraz Bielsko Białą, w której również zobaczyliśmy jakieś muzeum. Muzeum nie zrobiło na nas dużego wrażenia, na różne obrazy,portrety itp reagowaliśmy spokojnym wręcz znudzonym "woow", wiec całe udało nam się obejść w około 8 minut.

Wycieczka bardzo nam się podobała jak i naszym wychowawcą. Wszyscy byliśmy zadowoleni.

Wycieczka odbyła się pod opieką Pana Molendy oraz Pana Ziętary.

W przyszłym roku wybierzemy się na pewno na dłużej.